قفل برقی درب حیاط
قفل برقی 09195559073
فروش و نصب و تعمیر قفل برقی

قفل برقی Cisa ایتالیا زیبا مستحکم ایمن با طراحی منحصر به فردی که دارد در دونوع ضامن دار مناسب درب های نفر رو وبدون ضامن مناسب برای درب های ریلی طراحی شده.

قیمت قفل برقی سیزا

پلیت های ضخیم از جنس فولاد آلیازی ضد زنگ قابلیت جوشکاری یر روی درب را میدهد در نتیجه مانند قدیم از پیچ کردن روی درب که در اثر مرور زمان موجب باز کردن جای رزوه وشل شدن قفل  میشد خبری نیست. در ضمن یکی دیگر از محاسن غیر قابل دسترس بودن پیچها  به منظور خارج کردن امکان دسترسی برای افراد غریبه زمانی که درب بسته است یکی دیگر از ویزگیهای این محصول بوده ، وتنها قفلی است که نوع دندانه های مغزی آن از جنس استیل است که علاوه براستحکام بالا در مقابل سایش که در اثر مرور زمان است. مقاوم در مقابل خوردگی انواع اسید وضد زنگ زدگی است.

ضامن قفل به دوصورت عمل میکند.میتوانید به صورت خارج کردن ضامن وغیر قابل دسترس بودن را فعال یا غیر فعال کنید که قفل در هر صورت این امکان را به شما میدهد بوسیله اف اف یا هر فرمان الکتریکی دیگر کارش را انجام میدهد.

یکی دیگر از مزایای قفل هنگام نصب اگر جای مغزی قفل از بیرون نیاز به جابه جایی داشته باشد این جا به جایی روی قفل انجام و قابل تنظیم است، درنتیجه نیازی به تغییر محل مغزی قفل روی درب نبوده وآسیب کمتری به درب وارد می آورد.

کلید فابریک 3 عدد با قابلیت تکثیر به هر تعداد مورد نیاز. ومتعلقات فلزی نصب.



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






ارسال شده در تاریخ : شنبه 11 اسفند 1393برچسب:قفل برقی سیزا,قیمت قفل برقی درب حیاط,قیمت قفل برقی, :: 6:29 :: توسط : پدرام

درباره وبلاگ
تعمیر و فروش و نصب انواع قفل برقی سیزا و کاویان با قیمت مناسب قفل ریموتی مقابل برقی قفل برقی درب اتاق قفل منشی فروش و نصب قفل مقابل برقی ریموت دار
آخرین مطالب
نويسندگان
پيوندها







نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

خبرنامه وب سایت: